loading...
دانلود آهنگ جدید
کثرا بازدید : 572 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام زخم

 

Download New Music By Mohammad Alizadeh Called Zakhm

 

ترانه : مهرزاد امیرخانی ، موزیک : میلاد ترابی ، تنظیم : میلاد ترابی و آرمان موسی پور

 

این آهنگ تیتراژ سریال زخم می باشد.

 

 

متن آهنگ جدید محمد علیزاده به نام زخم

 

 

مرد که گریه میکنه کوه که غصه میخوره
یعنی هنوزم عاشقه یعنی دلش خیلی پُره
آدم که زخم قلبو با نمک دوا نمیکنه
عشقشو توی خلوتش شما صدا نمیکنه
وقتی تو غمگینی خیلی غم انگیزم
همدرد پاییزم ، همراه این برگا ، اشکامو میریزم
اشکامو میریزم
شبیهته هرکی که زیر باروونه
شدم یه دیوونه ، که از تو میخونه، دلم زمستونه
دلم زمستونه

 

♫♫♫♫♫♫
متن آهنگ جدید محمد علیزاده به نام زخم


♫♫♫♫♫♫

 

بگو به هردوتای ما یه فرصته دیگه برای زندگی میدی
بگو که حال و روز این صدای خسته ی گرفتمو تو فهمیدی
تورو خدا نگو دلت یه عالمه از اینکه عاشقه پشیمونه
بگو که زخم رو دلم کنار تو همیشه تا ابد نمیمونه
وقتی تو غمگینی خیلی غم انگیزم
همدرد پاییزم ، همراه این برگا ، اشکامو میریزم
اشکامو میریزم
شبیهته هرکی که زیر باروونه
شدم یه دیوونه ، که از تو میخونه، دلم زمستونه
دلم زمستونه

 

 

دانلود با کیفیت 320

دانلود با کیفیت 128

 


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط bahareh در تاریخ 1394/12/14 و 3:55 دقیقه ارسال شده است

آیفون 6 برنده شوید!!!
فقط با ثبت نام در لینک زیر شانس بردن آیفون 6 داشته باشید . نیز با پیش بینی رایگان مسابقات فوتبال هفته ای 150 هزار تومن برنده شوید .
http://barandegi.ir/register/258327
پاسخ : !!!!!!!!!!!!!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    علاقمند کدام یک از هنرمند های ذکر شده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 311
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 306
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 863
  • بازدید سال : 41,736
  • بازدید کلی : 350,334